16 Aralık 2007 Pazar

Msn Özlem Nickleri

Sensiz günlerin ismini sozsuzluk Koydum Beni sozsuzluğa sürükleme sensiz bırakma ..

Seni Ne kadar çok sevdiğimi ögrenmek istersem al tabancayı vur beni Kanımla Yazarım ismimi ..

Eğer 2 kişi birbirini severse : sevgi
Birisi kaçar diğeri kovalarsa : aşk
Eğer 2 side sever Ve kavuşamazsa : Efsane Olur ..

1000 ömrüm olsa Eğer Uğrunda sana kavuşmak varsa 1 asır feda ederdim sana ...

Sen Sadece Ve sadece Tek benimsin .

Eğer Sonunda Mutluluk Varsa 1 asır köle Olurum uğruna ..

Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Şunu unutma Ben de Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..

Sensiz geçen 1 dk 1 asıra bedel sensiz bırakma beni yeter ..

Azrailim Olsan Ölmek bile mutluluktur bana ..

Eğer Bu gün senden ayrı yaşıyorsam Yarının seni bana getireceği için yaşıyorum ..

Bir yer Keşfettim Tam Meyhanenin karşısında Bir mezarlık , Eğer Beni Terk Edersen Ya meyhanedeyim Yada Karşısında ..

Aklından Ağlamayı Geçirme Sakın , Unutma Senin Bir Gülüşüne Adamışım Ömrümü ..


Herşeyi Öğrendiğin Kadar Bilirsin. Bunu da yaz aklına Sevdiğin Kadar Sevilirsin...

0 yorum: