15 Aralık 2007 Cumartesi

Damar Msn Nickleri

Bu qözyaşlarımla gidecekse Cennete birileri… Ben Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile!!
Şehre lacivert gibi yapıştı yağmur!!
Dertlerimle başBaşayım.
KİM SEVDİ SENİ BNİM KDR istememem selamını artık yanlızım…
Pişmanım Herkezi İnsan Sanıpta Saçmaladım…

Ne İstediğimi Bulamadım Hala Bi Yanım Çek Bi Yanım Kal Der…
Bıktım Herşeyden SEnin Yüzünden Kahretsin….
4 duvar arası bana mesken…..
Yalnızım Bak Anladım Sevgiye Aç Sevgiye Muthaç.
SAna BENden bir söz kim sevdi seni bnm kdr…
Aşk mı dedin bna? SAÇMALADIN!.
sigara gibi zararlısın çektikce yaktın helal Allah razı olsun aşkım ödenecektir kar zarar…
sus repçi bitti herşey herkese yalan söyle kendine sakın söyleme seviyorsun yine de
bana benden başka bir dost varsa bilmem lazım…
son dogum günüm de kendime yeni bir ben aldım
canımı yolda buldum tutum kolundan evime soktum.
düşman kelimesini anlamını arkadaş sıfatını tasıyanlardan ögrendim
Gülmek uzun zamandır rol yaptığım bir oyun hiç gülemedim aylar oldu çünkü ışığım yoktu..
gözlerinde yaş olmasın tüm kalbim hep yanında..
çiğnedin geçtin herşeyi olsun aşkım hiç takma..
umutların bittiği yerim aşkı içime gömerim ayakta durmaya halim yok yine de koşabilirim.
bu gün doğum günün bebek öpücük koydum alnına kilometrelerce güller olsun bursa hadi silahı bırak, yaşamana bak hayat zor
Herkesi sevebilirdim. . .sevmeye senden başlamasaydım.
Aşk sevipte ayrı kalmaksa, sevgilerin sonu hep ayrılıksa, ömürlerin sonu hep karanlıksa, al dünya bu aşkı. . .Sende kalsın.!
*Sen gelipte pişmanım desem, bana ceza ver razıyım desen sana tek 1 ceza verirdim. Seninde benim gbi sevmeni isterdim.!

0 yorum: