25 Ekim 2012 Perşembe

Facebook Sözleri


"Birini tanımak istiyorsan kavga et çünkü insan sadece kavgada kendisi gibi davranır." cümlesine inandığımdan beri yediğim dayağın haddi hesabı yok.“
 
Az önce ku vak vak vak şarkısındaki “ku”nun kuğu olduğunu öğrendim. Cehaletle savaşım sürüyor.
 
 
Evinde abur cubur barındırabilen insanlara hep özenmişimdir lan. Biz de alındığı an bitiyor onlar.
 
 
Her şeyi bayramdan sonraya ertelediğime göre bayramda kurbanı keserken kendimi ağır yaralatmam şart.

çekyatın ismini koyan adamdır benim adamım.düz mantıktır,hızlıdır.mesela avizenin adını koyan adamla muhattap bile olmam.
 
 
“Dersi dinlemek istemeyen çıkabilir.” (Kimsenin götü yemedi.)
 
 
Eli tebeşir olmasın diye tebeşir kalemi kullanan ama yanlış yazınca eliyle silen öğretmen. Ne bu şimdi? İroniyi mi anlatmaya çalışıyorsun? ne?
 
 
Alışveriş teklifine "yorgunum olmaz." diyen kızı kapatıp açın, düzelir. Kilitlenmiştir o, endişeye mahal yok.

Tokyo valisi radyasyon yok deyip musluk suyu içmiş... Bu adamın kanında hafif Türklük var sanırım.
 
 
Telefon sapıklarına acıyın lan. Msn, face, twıtter.. çıkmış, hala telefonda sapıklık yapıyolar. Çağdışı cahiller
 
 
şaka bir yana gerçekten gidene kal denmez. gidene giden denir. bunları öğrenin lan, ben sizin iyiliğinizi istiyorum.
 
 
Metroda boş koltuk bulup oturunca
ayaktakiler bana büyük babamdan
kalan mirası karı kızla yemişim gibi
bakıyorlar,kendimi kötü
hissediyorum.

0 yorum: