17 Ocak 2011 Pazartesi

En Güzel Sözler 2011

2011 yılı geldi ve artık en güzel sözler söylenmeye başlasın :)

Sizde en güzel sözler yazımıza destek olup facebookta paylaşabilir ve konu altında kendinize ait sözlerini paylaşabilirsiniz.

saBRetmeye deqeRsin .. seN ßenDe ßitaneSinN

Artık insanları tanımaya çalışmakla vakit kaybetmiyorum. Nasıl olsa onlar, zamanı gelince yaptıklarıyla kendilerini tanıtıyor.

♥Sêvdâ êktîm îhâñêtî ßî¢îÿørûm ¢øk Sêvmî$tîm î$tê ßûñâ ÿâñîÿørûm vâzgê¢îLmêz Sâñdîñ Sêñ kêñdîñî Sâñâ ñøktâ køÿûÿørûm ..

Bazen tüm bağları koparıp gitme cesaretini buluyorum kendimde. İşte o an, keşke nereye gideceğimi bilsem ! Giderim herhalde.hale

Yokluqunun iki yakasını bir araya getirip;
Varlıqını ilikler misin ömrüme ...?


♥Tam_kar$ıya_geçerken_ßıraktığın_O_el_Ben!m_| ||♥İnanıyorsan savunduklarına arkasında duracaksın..gerek yok cellada cıkarıldığında darağacına tabureye sen vuracaksın !
güzel sözler
Aşk aynı gül gibidir. Rastgele tutarsan dikenleri batar,yapraklarını açarsan duyguları akar,tutmasını bilirsen o sana tapar

♥NØk†ayı kØyduğum æN N£ S£nd£n ßir £S£r N£d£ ߣnd£n ßir iz kæLæjæk .

"Nedir bilemiyorum; Sana bakınca kendimi görüyorum, sana gelirken kendimden gidiyorum; Ve senden giderken kendime gelemiyorum".
burak(:
en güzel sözler
♥Sanma ßiLékLér!mdék! jiLét kéSigi 10Lar aŞkImIzIn bédéLi 10Lar zaLim!n diŞ !zLeri

‎"Gel" deyince geleceğimi sanıyorsun,değil mi...sen,bile bile ateşe attın mı hiç kendini...//

Ufukta bir gemi görsem seni taşıyan,
Mavi denize dalardım geriye bakmadan
Uçsuz bucaksız mavilikte arardım beni
Taa ki beni sende bulana kadar ..!

♥Sen Benim Hem var oluş ; Hemde Yok Oluş Sebebimsin

Ben Hayat Üniversitesinde okudum..Hep Hyat öğrettiler..ezberledim,öğrendim,çalıştım,çabaladım gnede bu üniversiteyi gecemedim çünkü sınavlarda hep başarısızdım

♥SiLdim anıLarımdan seni.. Hiç merak etmiorum sewio musun artık beni.. Kafam ruhum bedenim sensiz!! Eminim mutLusundr ßnsiz

Açıklıyorumm Benim İçin Hayatta 8 önemli olan şey : Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler :))..

♥Ölünceye kadar seni bekleyecekmiş Sersem. Ben seni beklerken ölmem ki..
Beklersem. (:

♥Sana adLaR aRadm aRdında adsız kaLdım…

Ne kadar çok aşık olduğumu şimdi anladım sankii..ellerim kesildi ayaklarım tutuldu kalbimde küçücük bir kelebek uçuştu..evet ben aşığım.
♥ßiR ßiRim qiBiyz tümünün qözünde …YaRım’LaRımızı ßütün SanıyoRLaR…

♥İki tüR nokta vaRdıR ßiri önüne ve aRdına ßakaR… ßiRi aRdına ßakmaz aRdını noktaLaR…!

EGER HAYATTAN BIKIP OLUME DOGRU SESIZCE YURUMEK ISTERSEN YANIMA GELKI SANA SENSIZLIGIN OLUM OLDUGUNU GOSTEREYIM…

BELIM BUKUYOR BOYLE AYRILIK. VERDIGIN ACILAR HASRET TANIDIK. GORMEDIM KI BIR GUN SENDEN YAKINLIK. DONMESENDE GERI FARKETMEZ ARTIK…

Aşk; Farklı Zamanlarda, Farklı Mekanlarda, Onun Varlığını Hissetmektir...


TUTULMUSUM BIR ESMERIN YAKICI GOZLERINE NEDEN SONRA ANLADIM BUTUN BUNLAR HEP HAYALMIS TAS BASTIRDIM GOGSUME BIR SEVGILI YERINE…

GÜNEŞİ SEVİYORUM DİYORSUN GÜNEŞ AÇINCA GÖLGEYE KAÇIYORSUN.

YAĞMURU SEVİYORUM DİYORSUN YAĞMUR YAĞINCA ŞEMSİYENİ AÇIYORSUN.

KORKUYORUM SEVGİLİM ÇÜNKÜ BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLÜYORSUN
KESKE YANLIZLIGIM KADAR YANIMDA OLSAYDIN! KESKE YANLIZLIGIMLA PAYLASTIGIMI SENINLE PAYLASSAYDIM! KESKE SENIN ADIN YANLIZLIK OLSAYDI VE BEN HEP YANLIZ KALSAYDIM!!!

Benim gözümde hiçsin artık
Nefretim
Aşkımı aştı bu gece

...Bugün ki sözlerin sözmüydü artık
Son sözün
Sabrımı aştı bu gece

Kolayca
Bitsin
Bu
Diyemedin de...
Salladın savurdun basiretsizce

Karanlık gecede marifet değildir yıldızları görmek. Unutma, 'Aşık olmak önemli değil, ömür boyu sevebilmektir marifet'.!

nasıl yapıcam nasıl başa çıkıcam ben onsuz nasıl gülecem tek başıma..mekanın cennet olsunnn canımmm abimmm seni şimdiden çok özledim....hale :(

0 yorum: